SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Za spremembe vrste piškotkov, ki jih uporabljamo, kliknite “Nastavitve piškotkov”.

Pametni električni koncept e-SIV

E-SIV je tehnološka predstavitev tistega, kar bodo verjetno v bližnji prihodnosti vsebovala druga vozila; vključno z dostopom do interneta v vozilu, glasovnim nadzorom, ki se je sposoben učiti, ko ga uporabljate, ter vozniško asistenco, ki lahko sledi prometu in oznakam na voznem pasu.

E-SIV, ki je nekoliko večji kot sedanji Korando, poganja elektromotor z močjo 140 kW (190 KM), s polno baterijo pa lahko prevozi do 450 kilometrov. Baterija se lahko na polnilcu moči 100 kW do kapacitete 80 % napolni v 50 minutah. Hitra podatkovna povezava pomeni, da lahko e-SIV informacijo o preostalem dosegu poveže z razpoložljivimi polnilnimi mesti, ki so na voljo v bližini, ter tako oblikuje najhitrejšo pot do tja.

XAVL

Naziv je okrajšava za “eXciting Authentic Vehicle Long”. Gre za SUV srednje velikosti s tremi vrstami sedežev. Serijska različica naj bi bila umeščena med modela Korando in Rexton.

SsangYong XAVL je dolg 4.630 mm, širok 1.866 mm in visok 1.640 mm z 2.775 dolgo medosno razdaljo. Serijski XAVL naj bi poganjala dva dizelska in dva bencinska motorja. Bencinska ponudba naj bi obsegala 1,6 in 2,0-litrski motor, dizelska pa 1,6 in 2,2-litrski motor.

LIV-2

LIV-2 poganja SsangYongov dobro znani 2,2-litrski dizelski motor, ki zadovoljuje najnovejši emisijski razred Euro 6 in nudi izjemne zmogljivosti, ali povsem novi 2.0 GDi turbo bencinski motor.

Ponuja napredne tehnologije - veliko varnostnih pripomočkov, premijsko počutje v kabini in napredne komunikacijske sisteme, saj najprestižnejši model tega korejskega specialista za vozila s 4-kolesnim pogonom predstavlja ekskluzivnost, udobje in luksuz.

e-XIV Crossover Concept

Dinamično oblikovan SsangYong je naravnan zelo ekološko. Notranjost je bogata z dodatki izdelanimi iz karbonskih vlaken in brušenega aluminija. Na armaturni plošči sta izpostavljena dva digitalna zaslona, preko katerih voznik pridobiva vse potrebne informacije o vozilu in vožnji.

Steklena streha je sestavljena iz solarnih celic, ki lahko proizvedejo 80 W električne moči. To zadošča za napajanje klimatske naprave, avdio sistema in notranje osvetlitve avtomobila.