SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Več o piškotkih.

Katalog

Zastopniki

Akcijski cenik

Novi Korando

Novi Korando je križanec med SUV-om in limuzino, ki združuje njune najboljše lastnosti. Odlikujejo ga serijska varnostna oprema, ki je brez konkurence v razredu, praktičnost, stilska dovršenost in zmogljivost.

5 let tovarniške garancije

5-letna tovarniška garancija potrjuje naše zaupanje v kakovost.

Brezhibna varnost

Najvišja ocena za zaščito potnikov na zahtevnem testu Euro NCAP.

DEEP CONTROL - Varnost na višji ravni

Vrhunske tehnologije DEEP CONTROL približujejo dobo avtonomne vožnje.

In the company of Pininfarina

Dizajn novega Koranda iz vseh zornih kotov izžareva avtoriteto in moč. SsangYong je član iste skupine podjetij kot Pininfarina, prestižni italijanski dizajnerski studio.

DIZAJN

Korando ni nikoli sledil. Ima samosvoj slog in moderne vrednote. Je močan in edinstven in v tem je privlačnost novega Koranda.

Multifukncijski volan

Tempomat

Start&stop

Brezžično polnjenje

Ogrevani sedeži

Multifukncijski volan
Servo volan razvaja z nastavitvijo po višini in globini.
Tempomat
Priročno stikalo tempomata na volanskem obroču.
Start&stop
Gumb za zagon motorja.
Brezžično polnjenje
Možnost brezžičnega polnjenja mobilnih naprav.
Ogrevani sedeži
Več udobja v mrzlih zimskih dneh.

Barve

Izbirajte med sedmimi atraktivnimi karoserijskimi barvami.

Grand White (WAA)

Silent Silver (SAI)

Platinum Gray (ADA)

Dandy Blue (BAS)

Orange Pop (RAT)

Cherry Red (RAV)

Space Black (LAK)

Začni 360° ogled

TEHNOLOGIJA

Tehnologije DEEP CONTROL nudijo višjo raven varnosti kot kdajkoli prej. Ne glede na to ali se vozite po mestu ali uživate na dolgem potovanju po podeželju, vam DEEP CONTROL zagotavlja brezskrbnost ter vašo vozniško samozavest dviguje na povsem novo raven.

Inteligentni radarski tempomat (IACC)

IACC uporablja radar in kamere za varno ohranjanje nastavljene hitrosti in razdalje do vozila spredaj. IACC deluje skupaj s sistemom za ohranjanje vozila na voznem pasu.

Sistem za opozarjanje pri vzvratni vožnji (EAF)

Pri speljevanju s parkirnega mesta v primeru približevanja vozila od zadaj sistem EAF opozori voznika z zvočnim opozorilom in prikazom ikone na zaslonu.

Sistem za opozarjanje na nevarnost naleta (SDA)

Z nenehnim spremljanjem hitrosti in razdalje do vozila pred vami sistem SDA zvočno opozori voznika, ko je prednja varnostna razdalja prekratka.

Sistem za opozarjanje na premik vozila spredaj (FVSA)

Medtem ko stojite in spregledate, da se vozilo pred vami začne premikati, vas sistem FVSA na to zvočno in vizualno opozori.

Sistem za opozarjanje na prečni promet RCTA

Sistem RCTA med vzvratno vožnjo v primeru zaznave premikajočega se vozila nanj zvočno opozori in s tem zmanjša možnost trčenja. Pri vozilih s samodejnim menjalnikom je dodana tudi funkcija samodejnega zaviranja (sistem RCTA-i).

Samodejno zaviranje v sili (AEBS)

Ob zaznavi pešcev ali drugega vozila pred vami sistem AEBS samodejno zmanjša plin in začne zavirati, da zmanjša možnost nevarnega trka.

Sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu (LKAS)

Sistem LKAS uporablja prednjo kamero, ki spremlja črte pasov. Pri zaznavi menjave pasu brez predhodnega aktiviranja utripalk samodejno popravi položaj volana, da ohrani vozilo na obstoječem voznem pasu.

Sistem za pomoč pri menjavi voznih pasov (LCA)

Če med poskusom zamenjave voznega pasu sistem LCA zazna približajoče se zadaj vozeče vozilo na oddaljenosti 70 m ali manj, voznika na to opozori z zvočnim signalom in utripajočim simbolom v stranskem ogledalu.

Sistem za samodejno zasenčenje žarometov (HBA)

S spremljanjem žarometov vozil, ki se približujejo z nasprotne smeri in zadnjih luči spredaj vozečih vozil sistem HBA analizira stopnjo osvetljevanja in če je le-ta moteča samodejno preklaplja med dolgimi in kratkimi žarometi.

Sistem za zaznavo vozila v mrtvem kotu (BSD)

BSD zaznava prisotnost drugega vozila v mrtvem kotu in voznika na to opozarja z utripajočim simbolom v stranskem ogledalu.

Sistem za opozarjanje voznika na nezbranost (DAA)

Sistem DAA nenehno spremlja vzorce načina vožnje in ob zaznavi zaspanosti ali nezbranosti z zvočnim signalom opozori voznika ter mu s prikazom skodelice kave na zaslonu svetuje počitek.

Nič več mrtvih kotov

Po zaslugi vzvratne kamere se vam ne bo več treba truditi z nerodnim obračanjem, da bi videli, kaj se dogaja za vašim hrbtom.

Izognite se neprijetnim presenečenjem

Sistem DAA nenehno spremlja vzorce načina vožnje in ob zaznavi zaspanosti ali nezbranosti z zvočnim signalom opozori voznika ter mu s prikazom skodelice kave na zaslonu svetuje počitek.

video
Sistem, ki vozilo ohranja na sredini voznega pasu
video
Sistem, ki vozilo zadrži na predvidenem voznem pasu
video
Sistem za vzdrževanje varne hitrosti in razdalje do spredaj vozečega vozila
video
Sistem za vzdrževanje varne hitrosti in razdalje do spredaj vozečega vozila, tudi če ni predvidenega voznega pasu

BREZHIBNA VARNOST

74 % jekla visoke trdnosti,
7 varnostnih blazin
Novi Korando se lahko pohvali s karoserijo s kar 74-odstotnim deležem jekla visoke trdnosti (High Tensile Strength Steel), kar je največ v tem razredu – s karoserijo, ki zagotavlja brezkompromisno varnost. Novi Korando poleg tega prinaša tudi nekatere najnaprednejše tehnologije, ki zmanjšujejo hrup in vibracije ter omogočajo vožnjo, tiho kot šepet.
Stabilnostni program (ESP)
ESP sistem vzdržuje smerno stabilnost vozila s pomočjo zaviranja posameznih koles in korigiranjem trenutne moči motorja. Tako na vseh voznih podlagah in v različnih vremenskih pogojih ključno vpliva na varno vožnjo.

Sistem proti prevračanju vozila (ARP)

Sistem ARP med vožnjo v ostrih ovinkih in pri visokih hitrostih prilagodi izhodno moč motorja in vpliva na silo zaviranja na posameznem kolesu ter tako prepreči prevračanje vozila.

Pomožni zavorni sistem (BAS)

V primeru zaznave zaviranja v sili sistem BAS okrepi zavorni pritisk do maksimuma ter tako zmanjša zavorno razdaljo in možnost trka.

Sistem za pomoč pri speljevanju v klanec (HSA)

Ko voznik pri speljevanju na strmem klancu dvigne nogo z zavorne stopalke, sistem HSA začasno ohrani zavorni pritisk, dokler voznik ne pritisne na plin in tako prepreči, da bi vozilo spolzelo nazaj.

Sistem za pomoč pri spustu (HDC)

Na zelo strmih klancih aktiviranje funkcije HDC povzroči, da vozilo samodejno prestavi v nižjo prestavo in tako z zaviranjem s pomočjo motorja omogoči varen in počasen spust.

Zmogljivost

Od trenutka, ko sedete na voznikov sedež, pritisnete na gumb za zagon motorja in prestavite v prvo prestavo, začutite Korandovo odzivnost in impresivno moč. Pritisnite na stopalko za plin, da zaživi njegova izjemna vozna dinamika. Novi Korando ponuja udobno vožnjo z vrhunsko stabilnostjo, hkrati pa ostaja impresivno tih tudi pri višjih hitrostih. To je dinamična vožnja, kot jo lahko ponudi le novi Korando.

Novi

1.5 L GDI turbo motor

1.5 L GDI turbo motor zagotavlja visok navor že pri nižjih vrtljajih, pri najvišjem navoru pa superioren pospešek pri speljevanjih ali prehitevanjih– vse z namenom doseganja vznemirljive vozne izkušnje.

Največja moč 120 kW 163 KM Največji navor 280 Nm
Novi

1.6 L Dizelski motor

Okolju prijaznejši 1,6 dizelski motor nudi vrhunske zmogljivosti v vseh voznih pogojih.

Največja moč 100 kW 136 KM Največji navor 324 Nm (A/T)

AISIN 6-stopenjski samodejni menjalnik

6-stopenjski samodejni menjalnik proizvajalca Aisin, ki skrbi za prenos v nekaterih najbolj prestižnih vozilih na svetu, zagotavlja uglajeno in tiho prestavljanje, obenem pa je za njegovo delovanje značilno, da omogoča vožnjo z nizko porabo goriva.

6-stopenjski ročni menjalnik

6-stopenjski ročni menjalnik ponuja zabavno vozniško izkušnjo z maksimalno odzivnostjo. Optimizirana prestavna razmerja zagotavljajo mehko in natančno prestavljanje, nižjo porabo goriva in tišje delovanje.

Sistem za izbiro načina vožnje

Sistem, ki vozniku omogoča izbiro načina vožnje (Normal/Sport/Winter), optimizira razporeditev oprijema in prestavna razmerja ter tako omogoča prilagoditev želenemu načinu vožnje in voznim razmeram.

IMPRESIVNA PRILAGODLJIVOST

Ne glede na to ali ga uporabljate za dnevne opravke ali vanj zlagate prtljago za vikend oddih na podeželju, vam novi Korando, zahvaljujoč 551-litrski prostornini prtljažnika, vsakič pokaže svojo izjemno sposobnost prilagajanja trenutnim potrebam. Pametno električno odpiranje prtljažnih vrat in dvojno dno v prtljažniku uspešno združujeta prednosti limuzine in športnega terenca ter vam lajšata življenje.

Tehnični podatki

Motor

 
1.5 L GDI-T (bencinski)
1.6 L (dizelski)
Naziv
eXGDI150T
eXDi160
Prostornina motorja (cm3)
1.497
1.597
Premer in hod (mm)
76 x 82,5
76 x 88
Kompresijsko razmerje
9,5 : 1
15,5 : 1
Število valjev
4 v vrsti
4 v vrsti
Največja moč (kW (KM) pri vrt./min)
120 (163)/5.000~5.500
100 (136)/4.000
Največji navor (Nm pri vrt./min)
280/1.500~4.000
300/1.500~3.000 (6MT), 324/1.500~2.500 (6AT)
Najvišja hitrost vozila (km/h)
191 (6MT), 193 (6AT)
180 (6MT), 181 (6AT)
Prostornina posode za gorivo (l)
50
47

Poraba in emisije

 
1.5 L GDI-T (bencinski)
1.6 L (dizelski)
179 (2WD 6MT), 162 (2WD 6AT), 176 (AWD 6MT), 190 (AWD 6AT)
147 (2WD 6MT), 144 (2WD 6AT), 155 (AWD 6MT), 170 (AWD 6AT)
170 (2WD 6MT), 180 (2WD 6AT), 189 (AWD 6MT), 198 (AWD 6AT)
156 (2WD 6MT), 159 (2WD 6AT), 164 (AWD 6MT), 178 (AWD 6AT)
Poraba goriva - v urbanem okolju (l/100 km)
9,4 (2WD 6MT), 8,2 (2WD 6AT), 9,2 (AWD 6MT), 10,2 (AWD 6AT)
6,6 (2WD 6MT), 6,0 (2WD 6AT), 6,9 (AWD 6MT), 7,7 (AWD 6AT)
Poraba goriva - izven naselij (l/100 km)
6,3 (2WD 6MT), 6,5 (2WD 6AT), 6,8 (AWD 6MT), 7,2 (AWD 6AT)
5,0 (2WD 6MT), 5,2 (2WD 6AT), 5,3 (AWD 6MT), 5,8 (AWD 6AT)
Poraba goriva - kombinirana (l/100 km)
7,5 (2WD 6MT), 7,1 (2WD 6AT), 7,7 (AWD 6MT), 8,3 (AWD 6AT)
5,6 (2WD 6MT), 5,5 (2WD 6AT), 5,9 (AWD 6MT), 6,5 (AWD 6AT)

Masa

 
1.5 L GDI-T (bencinski)
1.6 L (dizelski)
Največja dovoljena masa vozila (kg)
2.010 (2WD 6MT), 2.040 (2WD 6AT), 2.100 (AWD 6MT), 2.130 (AWD 6AT)
2.110 (2WD 6MT), 2.160 (2WD 6AT), 2.200 (AWD 6MT), 2.250 (AWD 6AT)
Masa vozila (kg)
1.405 (2WD 6MT), 1.435 (2WD 6AT), 1.495 (AWD 6MT), 1.525 (AWD 6AT)
1.505 (2WD 6MT), 1.535 (2WD 6AT), 1.595 (AWD 6MT), 1.625 (AWD 6AT)
Masa s prikolico (z naletno zavoro)
1.500
1.500 (6MT), 2.000 (6AT)
Masa s prikolico (brez zavore)
500
500 (6MT), 750 (6AT)

Dimenzije

 
Notranje dimezije
Prtljažni prostor (l)
551
Posoda za gorivo (l)
50 (1.5 L GDI-T), 47 (1.6 L)
 
Zunanje dimenzije
Dolžina (mm)
4.450
Širina (mm)
1.870
Višina (mm)
1.620 (s strešnim nosilcem 1.629)
Medosna razdalja (mm)
2.675
Previs spredaj (mm)
910
Previs zadaj (mm)
865
Kolotek spredaj (mm)
1.590
Kolotek zadaj (mm)
1.610
Pristopni kot (stopinj)
18
Odhodni kot (stopinj)
24,5
Kot na rampi (stopinj)
15,9 (1.5 L GDI-T), 15,4 (1.6 L)
Min. oddaljenost od tal (mm)
182 (1.5 L GDI-T), 164 (1.6 L)
Min. krog obračanja (m)
5,35

Opombe: 2WD - dvokolesni pogon, AWD - štirikolesni pogon, 6MT - 6-stopenjski ročni menjalnik, 6AT - 6-stopenjski samodejni menjalnik, ISG - Idle Stop and Go system – sistem samodejnega ugašanja in prižiganja motorja. Poraba goriva se lahko razlikuje glede na vozne pogoje in voznikov način vožnje. Tehnični podatki se lahko malo razlikujejo glede na regijo in prodajne značilnosti.

POPOLNOMA NOVI
V izredni akcijski ponudbi odpeljite bogato opremljeni novi Korando s kar 5 let tovarniške garancije.