SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Za spremembe vrste piškotkov, ki jih uporabljamo, kliknite “Nastavitve piškotkov”.

Novice

Ssangyong Motor in Mahindra sklenila dogovor o prevzemu

-    Stroški prevzema so ocenjeni na 463 milijonov dolarjev – od tega 378 mio. v novih delnicah in 85 mio. v obveznicah
-    Mahindra bo pridobila 70-odstotni lastniški delež
-    Dogovor bo dokončno sklenjen marca 2011

Ssangyong Motor Company Limited (SYMC) in indijska Mahindra&Mahindra Ltd. (M&M), kot se uradno reče podjetjema, sta pred kratkim sklenili dolgo pričakovani dogovor s katerim si je indijski proizvajalec preko 70-odstotnega lastniškega deleža prevzel korejskega specialista za terenska vozila.

Kot so vodilne možje obeh korporacij povedali ob tej priložnosti bo Ssangyong s tem lahko krepil raziskave in razvoj, naložbe v razvoj novih izdelokov, povečal globalno konkurenčnost in povečal prodajo po vsem svetu in se tako še naprej razvijal kot globalni proizvajalec SUV vozil.

Gre za win-win dogovor, saj bo Mahindra prispevala denarne vire in stragegijo razvoja, medtem ko bo Ssangyong dal na razpolago svoje 55-letne izkušnje in tehnološko znanje na področju zmogljivih terenskih vozil.

SYMC je bil od februarja 2009, ko so zaradi globlane finančne krize zašli v denarne težave, v procesu iskanja rešitev za obstanek znamke in so se ves čas pogovarjali z morebitnimi prevzemniki.

Stroški prevzema znašajo 463 milijonov ameriških dolarjev, od tega je 378 milijonov v novih delnicah, preostanek v znesku 85 milijonov pa v korporacijskih obveznicah. Mahindra bo s tem nakupom pridobila 70-odstotni lastniški delež SYMC.

 

***


Ssangyong Motor , ustanovljen leta 1954, je korejski specialist za tererenska vozila. Leta 1988 so na svetovne trge poslali model Korando, ki je tudi zunaj korejskih meja utrdil njihov sloves specialista za vozila s štirikolesnim pogonom. Naslednji uspešen model je bil Musso, ki so ga začeli uspešno tržiti tudi v Zahodni Evropi. Leta 1997 pa so predstavili prestižno limuzino Chairman, ki mu je po več kot uspešnih enajstih letih pred dvema letoma sledila prenovljena in še prestižnejša limuzina Chairman W. Pri nas sta bila najbolj znana športna terenca Kyron in Rexton.
Ravno v teh pa po Evropi predstavljajo povsem novega Koranda.
Ssangyong je najbolj uspešen na domačem korejskem trgu,  kjer ima kar 90 zastopnikov, sicer pa ima svojo prodajno-servisno mrežo kar v 90 državah po vsem svetu, kjer je strankam na voljo več kot 1200 zastopnikov.