12. 04. 2016

Tivolijev večji SUV brat za tiste, ki potrebujejo še več prostornosti

V Ssangyong Motor so v teh dneh zelo zadovoljni, saj so od marca, ko so v Južni Koreji predstavili novi model XLV (v Južni Koreji ga imenujejo Tivoli Air), prejeli že  več kot 5.000 naročil. To je približno polovica letnega prodajnega načrta, ki je predvideval 10.000 vozil.


XLV je daljša karoserijska različica športnega terenca Tivoli, ki se ponaša z večjim prtljažnikom. XLV – ime izhaja iz angleških besed eXciting smart Lifestyle Vehicle (slov. Vznemirljivo pametno lifestyle vozilo) – deli medosno razdaljo 2.600 mm z običajnim Tivolijem, od katerega je daljši za 238 mm. Zaradi daljše karoserije (od C stebrička do zadka) in večjega prtljažnika (720 litrov), omogoča udoben prevoz 5 odraslih oseb.

Poleg 2-kolesnega bo na voljo tudi 4-kolesni pogon, katerega sinonim v Južni Koreji je prav Ssangyong, bodo imeli kupci možnost izbire 1,6-litrskega bencinskega ali dizelskega motorja (oba izpolnjujeta najnovejši emisijski standard Euro 6), ki ga lahko poganjajo s pomočjo 6-stopenjskega ročnega ali Aisin samodejnega menjalnika.

Za udobje v vožnji bodo zadolženi novi MP3 infotainment sistem in 7-palčni zaslon z visoko ločljivostjo, USB/AUX vhod, kar omogoča predvajajanje vsebine z zunanjih avdio naprav, ter povezljivost preko Bluetootha, iPoda in iPhone connection. Zraven je treba še prišteti navigacijo priznanega proizvajalca TomTom in kamero za pomoč pri vzvratni vožnji.


Sicer je prav začetek prodaje XLV-ja v največji meri pripomogel h kar 70-odstotni marčevski rasti prodaje modela Tivoli v domači Južni Koreji.


Mahindra & Mahindra, ki je lastnik Ssangyong Motor in indijski velikan, ima v bližnji prihodnosti drzne načrte, saj do leta 2021 namerava podvojiti prodajo, ki je v letu 2015 znašala 145.000 vozil - skorajda polovico je s prodanimi 64.000 primerki predstavljal prav Tivoli, ki so ga predstavili januarja lani. Za dosego cilja bo Ssangyong v naslednjih petih letih investiral 862 milijonov dolarjev.

 

***

Ssangyong Motor – korejski specialist za terenska vozila že od leta 1954

http://www.ssangyong.si/

26. 11. 2014

SsangYong Motor, korejski specialist za terenska vozila, je danes predstavil obrise svojega novega manjšega športega terenca, ki so ga razvijali zadnja 3 leta.SsangYongov novinec, ki so ga razvijali  pod projektnim imenom ‘X100’, se bo imenoval Tivoli.Tivoli je ime znanega italijanskega letovišča blizu Rima in je znano po svoji bogati zgodovini in... Več ...

04. 10. 2012

Dinamično oblikovan SsangYong je naravnan zelo ekološko. Notranjost je bogata z dodatki izdelanimi iz karbonskih vlaken in brušenega aluminija. Na armaturni plošči sta izpostavljena dva digitalna zaslona, preko katerih voznik pridobiva vse potrebne informacije o vozilu in vožnji. Steklena streha je sestavljena iz solarnih celic, ki lahko proizvedejo 80W električne moči. To zadošča za napajanje klimatske naprave, avdio sistema in notranje osvetlitve avtomobila. ... Več ...

13. 02. 2012

SsangYong bo na 82. avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil koncept XIV-2 ‘convertible,’  naslednika koncepta XIV-1, ki je svojo premiero doživel na lanskem frankfurtskem salonu. Koncept XIV-2 (eXciting User Interface Vehicle 2) so si pri Ssangyongu zamislili kot križanca. Strateški model za globalne trge, ki bo ponujal zabavo v vožnji ter značilnosti robustnega in mogočnega športnega terenca, bo vse skupaj začinil z dinamično kupejevsko obliko in odprto streho.   XIV-2 bo s samodejnim odpiranjem strehe z enim dotikom nudil zabavo z ‘vetrom v laseh’, s svojo futuristično obliko pa naj bi privabljal predvsem... Več ...

30. 06. 2011

SsangYong KEV2 je popolnoma električno vozilo z agresivnim izgledom in prepričljivo telesno govorico. Poganja ga 120 kW električni motor z litij-ionskimi akumulatorji, ki omogočajo 180 km avtonomije. Baterije se popolnoma napolnijo v osmih urah preko standardne vtičnice. V hitrem načinu pri višji napetosti pa se čas polnjenja skrajša kar na 30 minut. Pri razvoju vozila je imel SsangYong v mislih mlajše generacije voznikov, ki preživijo večino časa v urbanih okoljih. Na armaturni plošči je nameščen tablični PC računalnik, celotna notranjost pa je oblikovana po meri dinamičnih voznikov. ... Več ...