SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Za spremembe vrste piškotkov, ki jih uporabljamo, kliknite “Nastavitve piškotkov”.

Novice

Prva vožnja Koranda izpod peresa Pininfarine
rtvslo.si, 20.11.2019

Korejec se vrača

Ssangyong je avtomobilska znamka, ki ima že dolgo zgodovino. V 65 letih ji ni uspelo močneje prodreti na evropski trg, saj so se njihovi modeli uvrščali na sezname najgrših avtomobilov. To se je s prihodom k indijskemu velikanu Mahindra spremenilo. Ta pa ima v lasti tudi italijansko Pininfarino, ki ima enega najboljših studiev za avtomobilsko oblikovanje.

Korando je zdaj nekaj povsem drugega kot Korando, ki je bil prvi korejski SUV. Novinec je namreč uglajen avtomobil, z moderno tehniko, turbomotorji, štirikolesnim pogonom in – kar je pomembno – z varnostjo za evropskih pet zvezdic Euro NCAP. 

Nabor asistenčnih pripomočkov je dolg: inteligentni radarski tempomat, sistem za opozarjanje pri vzvratni vožnji, opozarjanje na nevarnost naleta, opozarjanje na premik vozila, opozarjanje na prečni promet, samodejno zaviranje v sili, prepoznava vozila v mrtvem kotu, ima prilagodljive žaromete ... Omogoča tudi povezovanje s pametnimi telefoni prek tehnologije Google Android Auto in Apple Carplay.

 

Si pa od prenovljenega koranda veliko obetajo tudi slovenski trgovci. Azer Šarić, vodja komunikacij pri uvozniku KMAG, pravi: "Lahko rečemo, da je to nov začetek Ssangyonga, ki je z novim lastnikom dobil nov zagon. Tako da jih bomo videvali več na cestah. Za prihodnje leto načrtujemo, da bomo prodali okoli 200 primerkov novega Koranda." Kar je močan prodajni rezultat. Mimogrede, Korando že s svojim imenom izraža samozavest in sposobnost. "Ime pomeni Korejec zmore," pravi Sell-II Yang. In prvi kilometri pravijo, da je samozavest upravičena.

Preizkusi SsangYong Korando.

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite TUKAJ.