SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Za spremembe vrste piškotkov, ki jih uporabljamo, kliknite “Nastavitve piškotkov”.

Novice

Test: SsangYong Korando 2.0 e-XDi AWD Comfort
Delo, 9. avgusta 2014

Ssangyong Korando je zanimiva alternativa v razredu srednje velikih športnih terencev. Letošnja prenova ga je osvežila in naredila privlačnejšega, zato tudi bolj opaznega na cesti.

Prišel je tiho, morda bo kdaj legenda. Ali pa je že. Ssangyong, majhna korejska znamka, ima za seboj dolgo razburljivo obdobje, a je zdržala. Pred štirimi leti so predstavili povsem novega Koranda, ki se je omehčal in resno vstopil v boj s sodobnimi terenci, letos pa so ga prenovili.

Mimoidoči so se ozirali za njim, marsikdo je kaj tudi povprašal, prvi pogledi so govorili o odobravanju. In res Korandu ne moremo prav veliko zameriti, a že navzven kaže, da želi namesto pisanega perja raje pokazati svoje prave, tehnične poslastice.

Oblikovno je korekten, v notranjosti ga zanimivega naredi bogata oprema, v kateri res ne manjka veliko. Ima samodejno klimatsko napravo, dežno tipalo, tempomat, radijski sprejemnik, ki se s telefonom poveže po bluetoothu, pa tudi modne diodne dnevne luči.

Voznikov delovni prostor je prečiščen, všeč bo tistim, ki jim ni mar za elektronske novotarije, vseeno pa edini opremski paket ponuja večino tistega, kar potrebujemo za udobje in ugodje med vožnjo.

Štirikolesni pogon spada že k tehničnemu delu, a številni bodo avtomobil cenili ravno zaradi njega. Deluje samodejno, najprej le na sprednji kolesni par, ko spodrsne, pa elektronika prenese moč še proti zadnjima kolesoma. Pri majhni hitrosti (do 40 km/h) je pogon mogoče zakleniti v razmerju 50:50, kar bi utegnilo pomagati pri vzponu na kakšen spolzek in zasnežen klanec.

Štirivaljni dizelski motor s 1998 ccm prostornine in 10 kW moči (med 3400 in 4000 vrtljaji) ter 360 Nm navora med 1500 in 2750 vrtljaji v minuti je pravzaprav prijetno presenečenje. Ni robat, ponavadi tiho prede in se malo razburi le pri višjih vrtljajih. Ni športnik, a se z njim konkretno hitro peljete tudi na avtocestnih vzponih, kjer mu ne zmanjka moči. Za prenos moči skrbi ročni šeststopenjski menjalnik, ki je korekten in ne utruja voznika s svojimi muhami. Podvozje je bolj mehko kot trdo.

Prostora je dovolj tudi na zadnji klopi, ta se v klasičnem razmerju 60:40 umetelno podre v povsem ravno dno in s tem olajša prevoze večjih predmetov. Obdelava prtljažnika je sprejemljive kakovosti.

To navsezadnje velja za celoten avtomobil. Posebnež, ki zna prepričati na dolgi rok ...

 

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na spodnjo datoteko!