SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Za spremembe vrste piškotkov, ki jih uporabljamo, kliknite “Nastavitve piškotkov”.

Novice

Test: Ssangyong korando 2.0 e-XDi AWD comfort
volan.si

Korea can do, Koreja zmore, to pomeni korando, in če so uspeli svoj razvoj sami pripeljati tako daleč in po takšni ceni, ni dvoma, da lahko.

Če je nekaj neznano, še ne pomeni, da ni vredno pozornosti. Korejski SsangYong pri nas sicer ni čisto nepoznan, gre pa za pravo eksotiko v zadnjih letih, ker praktično niso imeli modela, ki bi pritegnil.

Kot vedno, problem je bil v denarju, Ssangyong so Indijci rešili po bankrotu, zdaj pa s polno paro naprej. In morda se vse skupaj popravi že s korandom, ki ima vse, kar imajo uspešnice v popularnem SUV-segmentu, vse skupaj po precej ugodni ceni. Če samo naštevam: dvolitrski dizelski motor, kljukica. Štirikolesni pogon, kljukica. Samodejna klimatska naprava, jasno. Potem USB-priključek, bluetooth, tempomat, parkirni senzorji, ogrevana sprednja sedeža, 17-palčna lahka platišča, popularne led-luči, zatemnjena stekla ... vse kljukica. Pa niti to še ni vse. Z obveznim popustom, brez katerega danes ne prodaš avtomobila, in 5-letno garancijo stane 24 jurjev. Pa najdite enak paket za manj denarja. Ne bo lahko.

Tudi takšnemu avtomobilu je potrebno pogledati pod pločevino, morda še toliko bolj. Prostora je veliko, to je takoj jasno. Tudi na zadnji klopi, ki ima celo po naklonu nastavljiv hrbtni del, kar pomeni, da bodo kakšne dolge vožnje udobnejše. Obenem se klop lepo zloži in ustvari skoraj čisto ravno površino za prevoz večjih predmetov. Materiali so ceneni, to je jasno, ampak izdelava niti ni tako slaba. Plastika zaškripa, če pritisnete nanjo, med vožnjo pa načeloma ne boste slišali čričkov. Da je vse skupaj malo lepše na pogled, so dodali celo zanimivo imitacijo lesa ter veliko svetlečih elementov. Tudi razporeditev stikal in predalčkov je v redu.

Motor je verjetno idealen za takšen avto; dvolitrski dizel z okoli 110 kilovati, torej slabimi 150 'konji', povprečna poraba pa je dobrih 7 litrov.

Menjalnik ima 6 prestav, ročica je dobro postavljena, ampak se pri hitrem prestavljanju zatika, štirikolesni pogon je pa enostaven, nadzorovan elektronsko. Ko je potrebno, se moč prenese še na zadnji kolesi, če je kriza, pa lahko tudi zaklenete razmerje pol naprej, pol nazaj, ampak ne pričakujte, da vas bo izkopal iz nezvoženega blata ali snega. Gre za enostavno vozilo SUV-segmenta, v katerem kupci ne potrebujejo izrazitejših terenskih zmogljivosti, zato se v tej vlogi kar dobro znajde.

Priznam, glede na prejšnje modele je zadnji korando svetlobna leta naprej in upam, da bo naslednji še boljši. Aktualnemu še malo zmanjka pri voznih lastnostih, če odmislim ugled znamke. Korea can do, Koreja zmore, to pomeni korando, in če so uspeli svoj razvoj sami pripeljati tako daleč in po takšni ceni, ni dvoma, da lahko.


Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na povezavo:


http://volan.si/testi/testi/3964-ssangyong-korando-2-0-e-xdi-awd-comfort/