SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Za spremembe vrste piškotkov, ki jih uporabljamo, kliknite “Nastavitve piškotkov”.

Novice

Test: SsangYong Tivoli 1,6 e-XGi Comfort
avto.over.net, 30.05.2016

SsangYongu je absolutno uspelo dostaviti všečen crossover (B-SUV) za katerega marsikdo pove, da mu je že všeč na prvi pogled.

Da imajo avtomobili nenavadna imena smo se že navadili, nekoliko bolj zastrižemo z ušesi, ko (prvič) slišimo za ime avtomobila, ki je identično imenu najbolj znanega ljubljanskega parka Tivoli.
Če ste upali, da so pri SsangYongu dobili navdih za ime od ljubljanskega parka, vas moram žal razočarati. Ime izhaja iz italijanskega turističnega mesteca blizu Rima, ki slovi po izjemni lepoti. Zaradi svoje zgodovinske dediščine in čudovite lokacije so vrtovi Villa d’Este bili navdih za druge, npr. Tivoli Gardens v Köbevhavnu.

Po tej, vizualni plati je SsangYongu absolutno uspelo dostaviti všečen crossover (B-SUV) za katerega marsikdo pove, da mu je že všeč na prvi pogled, kar pri starejših modelih po pravici povedano nismo velikokrat slišali.
Tivoli je tudi prvo vozilo po prevzemu SssangYonga s strani indijske korporacije Mahinda & Mahindra.
SsangYoung ima s Tivolijem pred sabo zahtevno nalogo, saj tekmuje v razredu v katerem so Nissan Juke, Peugeot 2008 in Renault Captur.

Notranjost
Kot se spodobi za crossoverja so sedeži na optimalni (ergonomski višini), kar pomeni, da je vstop v vozilo precej enostaven. Novi SsangYong Tivoli hitro navduši s prostornostjo, po volumnu premaga tako Peugeota 2008 kot Nissana Juke.

V 423 litrski prtljažnik boste spravili 3 potovalke ali kaj drugega. Na zadnjih sedežih brez težav sedijo trije potniki. V notranjosti pa je veliko priročne odlagalne površine.
 

Pogonski sklop in motor

Izbirate lahko med 1.6 litrskim bencinskim in dizelskim (Euro 6) motorjem ter 2 ali 4 kolesnim pogonom. Za pogon na vsa kolesa (AWD) boste doplačali 2.000 EUR.
Ko je govora o pogonu na vsa kolesa še podatek, da je vozilo oddaljeno od tal za 16,7 cm, vstopni in izstopni kot pa znaša 20,8 / 28,0 stopinj, kar omogoča tudi kakšen izlet izven asfalta.

Ssangyongova vozila so bila včasih poznana po visoki porabi goriva. To se je očitno spremenilo, saj je bila poraba (skoraj) 1,5 tonskega Tivolija na testu povsem povprečna, znašala je 7,4 l / 100 km.
Če boste želeli porabo in emisije CO2 še nekoliko znižati je potrebno naročiti sistem ISG (Start/Stop).

Oprema
Tivoli ne zaostaja za konkurenco, saj ponuja od Bluethoot prostoročne povezave do tempomata, 7 varnostnih blazin, 16” kolesa, LED dnevne luči …
Za varnost so poskrbeli s 7 zračnimi blazinami, stabilnostnim sistemom (ESP), aktivno zaščito proti prevračanju vozila (ARP), asistenco pri zaviranju (BAS) ter sistemom utripanja vseh smernikov v primeru močnega zaviranja.
S Tivolijem boste zagotovo izstopali iz povprečja in to ne samo zaradi imena. Če boste v dilemi pri odločitvi za nakup bo morda pretehtala garancija proizvajalca, ki znaša 5 let oziroma 100.000 prevoženih kilometrov.

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na: http://avto.over.net/clanek/test-ssangyong-tivoli-16-e-xgi-comfort/