SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Za spremembe vrste piškotkov, ki jih uporabljamo, kliknite “Nastavitve piškotkov”.

Novice

Test: Ssangyong Tivoli 1.6 e-XGI Comfort
Delo, Na kolesih, 7. novembra 2015

Novi korejski igralec na trgu kompaktnih SUV.

Nedavno predstavljeni Ssangyongov kompaktni SUV Tivoli je na prvi pogled čisto zgleden oblikovalski izdelek, na katerem se prepletajo evropske in daljnovzhodne avtomobilske poteze. Deluje všečno in ima zanimivo ceno. Kako se vozi, smo preizkusili z bolje opremljeno bencinsko izvedbo.

Testni Tivoli je imel sprednji pogon, za štirikolesnega se doplača dva tisoč evrov. Njegov bencinski 1,6-litrski štivialjnik zmore moč 94 kilovatov. Zelo mirno deluje pri nižjih vrtljajih, zato si ga lahko hitro prestavil v višjo prestavo šeststopenjskega ročnega menjalnika in tako dosegel manjšo porabo goriva. Na testu je sicer potovalni računalnik pokazal širok razpon, poraba je segala od šestih litrov na 100 kilometrov, ko smo ob Savi vozili od Ljubljane proti Hrastniku, pa tja do 9,3 litra, ko smo se prebijali skozi mestno gnečo. Na avtocestnih odsekih je bila nekje vmes.

V notranjosti Tivolija prevlduje plastika. Nenavadna je poteza oblikovalcev s plastičnim pokrovom na sredini armaturne plošče, ki pod seboj nima predala, zato pa je zelo prostoren predal pred sovoznikom. Tudi tisti pod sredinskim naslonom je zajeten, saj vanj lahko pospravimo tudi tablični računalnik. Mogoče je za 27,5 stopinje spreminjati nagib hrbtnega naslona zadnjih sedežev, kar pripomore k večjemu udobju na daljših potovanjih.

Servokrmiljenje ima tri različne nastavitve, od katerih je odvisna »trdota« volana pri zavijanju. Presenetljivo se mi je zdela nastavitev normal dovolj čvrsta. Stikalo za nastavitev trdote volan je na sredinski konzoli, kar je nanavadno, tam je tudi gumb za upravljanje potovalnega računalnika, ki med drugim pokaže celo trenutni tlak v pnevmatikah.

Vožnja s Tivolijem je presenetljivo udobna, njegovo blaženje in vzmetenje se uspešno spopadata z razdrapanimi slovenskimi cestami.

Takšno udobje, vsak ko gre za obvladovanje lukenj, ponudi malokateri avtomobil v tem in višjem cenovnem segmentu.

Oprema comfort pomeni serijsko vgrajen tempomat in samodejno klimatsko napravo, ki ima med drugim možnost shranitve dveh uporabniških nastavitev. Tivoli je zgled, ko gre za dnevne luči. Te svetijo tako spredaj (v LED tehniki) kot zadaj in tako zagotovijo večjo varnost. Večina avtomobilov ima v dnevnem režimu prižgane le sprednje luči.

 

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na spodnjo datoteko!