SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Za spremembe vrste piškotkov, ki jih uporabljamo, kliknite “Nastavitve piškotkov”.

Novice

Test Ssangyong korando 2,0 XDi AWD
Siol.net (04.04.2012)

Giugiaro je oblikoval koranda po meri športnih terencev, kot so ix35, koleos, kuga, sportage, tiguan ... Zmogljiv dvolitrski dizelski motor je edina možna in obenem dobra izbira.

Kor(ea) (c)an do
Prvotni korando iz leta 1988 je bil za razliko od novinca pravo terensko vozilo. Ime je dobil po sloganu Korea can do, čeprav so ga v devetdesetih letih poganjali Mercedes-Benzovi motorji. Od njegovega tipičnega terenskega videza ("džipovsko" oglato izpostavljena sprednja blatnika, pokončno vetrobransko steklo, štirioglat obris) je ostala le velika oddaljenost od tal.
Prostorna in preprosta notranjost
Kabina je prostorna in za ta denar več kot dobro opremljena tako za voznika kot potnike. To potrjuje seznam opreme, ki ga podajamo na običajnem mestu med tehničnimi podatki, kjer po našem mnenju izstopa podrobnost o samozatemnitvenem vetrobranskem steklu.

Pa občutki?
Vozne lastnosti moramo nujno razdeliti na cestne in terenske. Mehko nastavljeno vzmetenje je ustvarjeno za udobna potovanja. Lepo se pelje po slabih asfaltih in na makadamu, upira pa se športnemu zaganjanju po zavitih podeželskih cestah.

Ni pravi terenec, pa vendar …
… nas je presenetil s terensko zmogljivostjo na strmi, slabo urejeni podlagi. To je na področju, kjer nikoli ne vemo, ali smo še na gozdni cesti ali smo že zabredli v prepovedano vlako. Seveda smo pred vzpenjanjem zaklenili razdelilnik pogona na 50/50, saj brez tega korando večinoma grabi le spredaj. Po svojem namenu pa to ni vozilo za brezpotja in tudi na dovoljenih podlagah zahteva pazljivost pri premagovanju neravnin.

Motor
Dvolitrski dizel nima nič skupnega z agregati Kie oziroma Hyundaia, seveda pa gre za podobno zasnovo. Izdaten navor omogoča lahkotno in varčno vožnjo, konjenica pa ga naredi dovolj živahnega. Pohvalimo dejstvo, da tudi med priganjanjem na testnem krogu s porabo nismo presegli magične meje desetih litrov na sto kilometrov.

V nekaj stavkih
Korando je cenovno ugoden izdelek, prostoren, dobro opremljen, ima sodoben zmogljiv motor, stalni štirikolesni pogon, vse skupaj pa je podkrepljeno s petletno garancijsko dobo. Je cenejši od primerljivega hyundaia ix35 oziroma kie sportage in kot tak z lahkoto zadovolji kupce, ki sledijo sloganu Korea can do (Koreja zmore).

Poraba na testnem krogu: 7,6 l/100 km

Mestno: 6,8 l/100 km
Avtocesta: 8,6 l/100 km
Umirjeno: 4,4 l/100 km
Športno: 9,6 l/100 km