27. 10. 2014

SsangYong je najstarejši in četrti največji proizvajalec vozil v Južni Koreji.

Začetki podjetja, ime SsangYong pomeni dvojni zmaj, segajo v leto 1954. Proizvajalec vozil se je od takrat naprej povezoval s številnimi znanimi avtomobilskimi proizvajalci, vključno z imeni kot so Mercedes-Benz, Daewoo in SAIC - ki je sedaj v lasti MG.

Vajeti imajo v rokah Indijci
Danes je prihodnost podjetja varna, saj je 73 odstotkov deleža v lasti indijskega inženirskega konglomerata Mahindra & Mahindra, ki se povezuje z največjim indijskim proizvajalcem vozil Tata.

SsangYong tudi v Sloveniji ni novo ime, njihova vozila pa poznajo predvsem tisti, ki prisegajo na vozila s pogonom 4x4. Medtem, ko so se Korejci v preteklosti zatekali k tehničnim rešitvam drugih proizvajalcev, zlasti Mercedes-Benza, pa danes ključne sestavne dele za svoje modele izdelujejo sami, vključno z novimi tehnologijami in pogonskimi agregati.

Štirikolesni pogon ponesel ime v svet
SsangYong je znan predvsem po štirikolesnem pogonu, ki so ga začeli razvijati v osemdesetih letih prejšnjega stoletja in tehnologijo prvič ponudili leta 1990 na modelih korando in musso. To sta bila robustni, a zanesljivi vozili, ki sta vtisnila DNK prihodnjim modelom, ki so sledili. V Koreji so od leta 2000 naprej z novimi modeli, kot so rexton, kyron in korando vzpostavili vodilni položaj v segmentu športnih terencev.

Za obliko poskrbel slavni Giugiaro
Prelomno za znamko je bilo leto 2010, ko jim je slavna italijanska oblikovalska hiša Giugiaro priskočila v pomoč pri oblikovanju nove generacije mestnega križanca koranda s katerim so želeli vtisniti pečat v močno rastočem C-segmentu crossover vozil.

Za prihodnost pri SsangYongu že pripravljajo nov avtomobil iz B-segmenta vozil, ki trenutno nosi kodno ime X100. Na zadnjih mednarodnih avtomobilskih salonih so bile prikazane različne ideje prihodnjega volumenskega modela, ki bo nastal v sodelovanju z Mahindro.

Pri SsangYongu ne skrivajo ambicij po večanju tržnega deleža na svetovnih trgih, z novo generacijo koranda želijo prodreti na največji avtomobilski trg, Kitajsko, obseg prodaje pa si želijo povečati tudi v Rusiji in Zahodni Evropi.

Za zdaj imajo prodajno mrežo razpredeno po 90 državah sveta, v katerih imajo več kot 1.000 prodajnih salonov. Sedež podjetja je v Seulu, glavna tovarna pa v Pyungtaeku, kjer so z najnovejšo tehnologijo na leto sposobni proizvesti 240.000 avtomobilov.

 

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na povezavo:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/ssangyong-zmaj-ki-stavi-na-stirikolesni-pogon/349094

Naročite se na RSS vir
16. 10. 2014

Če je nekaj neznano, še ne pomeni, da ni vredno pozornosti. Korejski SsangYong pri nas sicer ni čisto nepoznan, gre pa za pravo eksotiko v zadnjih letih, ker praktično niso imeli modela, ki bi pritegnil. Kot vedno, problem je bil v denarju, Ssangyong so Indijci rešili po bankrotu, zdaj pa s polno paro naprej. In morda se vse skupaj popravi že s korandom, ki ima vse, kar imajo uspešnice v popularnem ...

02. 09. 2014

Prišel je tiho, morda bo kdaj legenda. Ali pa je že. Ssangyong, majhna korejska znamka, ima za seboj dolgo razburljivo obdobje, a je zdržala. Pred štirimi leti so predstavili povsem novega Koranda, ki se je omehčal in resno vstopil v boj s sodobnimi terenci, letos pa so ga prenovili. Mimoidoči so se ozirali za njim, marsikdo je kaj tudi povprašal, prvi pogledi so govorili o odobravanju. In res ...

20. 08. 2012

Marsikdo med vami je na korejsko znamko SsangYong, znano predvsem po terenskih avtomobilih, praktično že pozabil. Vendar pa se SsangYong vrača z novim modelom in starim imenom. Zakaj? Novi Korando s starim nima praktično nič skupnega. Pa če začnemo pri obliki. Tokratno je zrisal oblikovalski studio Giugiaro in ga oblikovno približal trendu malih športnih terencev. Linije so zaobljene, sama ...

31. 07. 2012

Ssangyong za nas verjetno ni med bolj poznanimi avtomobilskimi proizvajalci, verjetno pa vsi še kako prepoznamo krilati logotip in vozila malce nenavadnih oblik. Ker zagotovo niste vedeli, kaj njegovo ime pomeni, smo vam ga razkrili v naslovu. Zaradi finančnih težav, ki so tega četrtega največjega proizvajalci vozil v Južni Koreji pahnile v bankrot, je po nekaj neuspelih poizkusih pristal v rokah ...