25. 11. 2015

Novi korejski igralec na trgu kompaktnih SUV.

Nedavno predstavljeni Ssangyongov kompaktni SUV Tivoli je na prvi pogled čisto zgleden oblikovalski izdelek, na katerem se prepletajo evropske in daljnovzhodne avtomobilske poteze. Deluje všečno in ima zanimivo ceno. Kako se vozi, smo preizkusili z bolje opremljeno bencinsko izvedbo.

Testni Tivoli je imel sprednji pogon, za štirikolesnega se doplača dva tisoč evrov. Njegov bencinski 1,6-litrski štivialjnik zmore moč 94 kilovatov. Zelo mirno deluje pri nižjih vrtljajih, zato si ga lahko hitro prestavil v višjo prestavo šeststopenjskega ročnega menjalnika in tako dosegel manjšo porabo goriva. Na testu je sicer potovalni računalnik pokazal širok razpon, poraba je segala od šestih litrov na 100 kilometrov, ko smo ob Savi vozili od Ljubljane proti Hrastniku, pa tja do 9,3 litra, ko smo se prebijali skozi mestno gnečo. Na avtocestnih odsekih je bila nekje vmes.

V notranjosti Tivolija prevlduje plastika. Nenavadna je poteza oblikovalcev s plastičnim pokrovom na sredini armaturne plošče, ki pod seboj nima predala, zato pa je zelo prostoren predal pred sovoznikom. Tudi tisti pod sredinskim naslonom je zajeten, saj vanj lahko pospravimo tudi tablični računalnik. Mogoče je za 27,5 stopinje spreminjati nagib hrbtnega naslona zadnjih sedežev, kar pripomore k večjemu udobju na daljših potovanjih.

Servokrmiljenje ima tri različne nastavitve, od katerih je odvisna »trdota« volana pri zavijanju. Presenetljivo se mi je zdela nastavitev normal dovolj čvrsta. Stikalo za nastavitev trdote volan je na sredinski konzoli, kar je nanavadno, tam je tudi gumb za upravljanje potovalnega računalnika, ki med drugim pokaže celo trenutni tlak v pnevmatikah.

Vožnja s Tivolijem je presenetljivo udobna, njegovo blaženje in vzmetenje se uspešno spopadata z razdrapanimi slovenskimi cestami.

Takšno udobje, vsak ko gre za obvladovanje lukenj, ponudi malokateri avtomobil v tem in višjem cenovnem segmentu.

Oprema comfort pomeni serijsko vgrajen tempomat in samodejno klimatsko napravo, ki ima med drugim možnost shranitve dveh uporabniških nastavitev. Tivoli je zgled, ko gre za dnevne luči. Te svetijo tako spredaj (v LED tehniki) kot zadaj in tako zagotovijo večjo varnost. Večina avtomobilov ima v dnevnem režimu prižgane le sprednje luči.

 

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na spodnjo datoteko!

 

Naročite se na RSS vir
25. 11. 2014

Pri SsangYongu so že pred dobrimi tremi desetletji, ko so predstavili prvega Koranda, na ves glas razglašali, da tudi »Koreja zmore« (KORea cAN DO), kar pa so kasneje dokazovali zgolj pri Kii in Hyundaiju. Zatorej je bil že skrajni čas, da tudi pri »Dvojnemu zmaju«* končno pokažejo, da zmorejo narediti avto, ki ne bi bil videti tako … »korejsko«. Pri ...

27. 10. 2014

Začetki podjetja, ime SsangYong pomeni dvojni zmaj, segajo v leto 1954. Proizvajalec vozil se je od takrat naprej povezoval s številnimi znanimi avtomobilskimi proizvajalci, vključno z imeni kot so Mercedes-Benz, Daewoo in SAIC - ki je sedaj v lasti MG. Vajeti imajo v rokah Indijci Danes je prihodnost podjetja varna, saj je 73 odstotkov deleža v lasti indijskega inženirskega konglomerata Mahindra ...

03. 09. 2015

Trg tako imenovanih kompaktnih športnih terencev je že precej poln, zdaj pa je nanj zapeljal še tivoli, ki bo velikim mešal štrene predvsem z dostopno ceno. Južnokorejski Ssang Yong je od leta 2011 v lasti indijske korporacije Mahindra & Mahindra in športni terenec tivoli je njihova prva skupna novost. Na korejski trg je prišel že pred več meseci, k nam pa bo zapeljal jeseni. Čeprav je Ssang Yong specialist za vozila s štirikolesnim pogonom, se očitno prilagaja povpraševanju, tako bo tivoli tudi slovenskim kupcem ...

16. 10. 2014

Če je nekaj neznano, še ne pomeni, da ni vredno pozornosti. Korejski SsangYong pri nas sicer ni čisto nepoznan, gre pa za pravo eksotiko v zadnjih letih, ker praktično niso imeli modela, ki bi pritegnil. Kot vedno, problem je bil v denarju, Ssangyong so Indijci rešili po bankrotu, zdaj pa s polno paro naprej. In morda se vse skupaj popravi že s korandom, ki ima vse, kar imajo uspešnice v popularnem ...