14. 06. 2016

SsangYongu je absolutno uspelo dostaviti všečen crossover (B-SUV) za katerega marsikdo pove, da mu je že všeč na prvi pogled.

Da imajo avtomobili nenavadna imena smo se že navadili, nekoliko bolj zastrižemo z ušesi, ko (prvič) slišimo za ime avtomobila, ki je identično imenu najbolj znanega ljubljanskega parka Tivoli.
Če ste upali, da so pri SsangYongu dobili navdih za ime od ljubljanskega parka, vas moram žal razočarati. Ime izhaja iz italijanskega turističnega mesteca blizu Rima, ki slovi po izjemni lepoti. Zaradi svoje zgodovinske dediščine in čudovite lokacije so vrtovi Villa d’Este bili navdih za druge, npr. Tivoli Gardens v Köbevhavnu.

Po tej, vizualni plati je SsangYongu absolutno uspelo dostaviti všečen crossover (B-SUV) za katerega marsikdo pove, da mu je že všeč na prvi pogled, kar pri starejših modelih po pravici povedano nismo velikokrat slišali.
Tivoli je tudi prvo vozilo po prevzemu SssangYonga s strani indijske korporacije Mahinda & Mahindra.
SsangYoung ima s Tivolijem pred sabo zahtevno nalogo, saj tekmuje v razredu v katerem so Nissan Juke, Peugeot 2008 in Renault Captur.

Notranjost
Kot se spodobi za crossoverja so sedeži na optimalni (ergonomski višini), kar pomeni, da je vstop v vozilo precej enostaven. Novi SsangYong Tivoli hitro navduši s prostornostjo, po volumnu premaga tako Peugeota 2008 kot Nissana Juke.

V 423 litrski prtljažnik boste spravili 3 potovalke ali kaj drugega. Na zadnjih sedežih brez težav sedijo trije potniki. V notranjosti pa je veliko priročne odlagalne površine.
 

Pogonski sklop in motor

Izbirate lahko med 1.6 litrskim bencinskim in dizelskim (Euro 6) motorjem ter 2 ali 4 kolesnim pogonom. Za pogon na vsa kolesa (AWD) boste doplačali 2.000 EUR.
Ko je govora o pogonu na vsa kolesa še podatek, da je vozilo oddaljeno od tal za 16,7 cm, vstopni in izstopni kot pa znaša 20,8 / 28,0 stopinj, kar omogoča tudi kakšen izlet izven asfalta.

Ssangyongova vozila so bila včasih poznana po visoki porabi goriva. To se je očitno spremenilo, saj je bila poraba (skoraj) 1,5 tonskega Tivolija na testu povsem povprečna, znašala je 7,4 l / 100 km.
Če boste želeli porabo in emisije CO2 še nekoliko znižati je potrebno naročiti sistem ISG (Start/Stop).

Oprema
Tivoli ne zaostaja za konkurenco, saj ponuja od Bluethoot prostoročne povezave do tempomata, 7 varnostnih blazin, 16” kolesa, LED dnevne luči …
Za varnost so poskrbeli s 7 zračnimi blazinami, stabilnostnim sistemom (ESP), aktivno zaščito proti prevračanju vozila (ARP), asistenco pri zaviranju (BAS) ter sistemom utripanja vseh smernikov v primeru močnega zaviranja.
S Tivolijem boste zagotovo izstopali iz povprečja in to ne samo zaradi imena. Če boste v dilemi pri odločitvi za nakup bo morda pretehtala garancija proizvajalca, ki znaša 5 let oziroma 100.000 prevoženih kilometrov.

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na: http://avto.over.net/clanek/test-ssangyong-tivoli-16-e-xgi-comfort/

 

Naročite se na RSS vir
12. 04. 2016

SUV, enoprostorec,...? Tivolija ni narisal sloviti Giorgetto Giugiaro, ustanovitelj in nekdanji prvi mož slovitega apeninskega Italdesigna (ta je od lani v lasti nemškega Volkswagna), kot dvajset centimetrov večjega in slovensko bolj znanega Koranda. In če bi ga, bi bila izjemna slava latinskega oblikovanja pločevine dokazana in potrjena. Čeprav se vozi v razredu manjših športnih terencev ...

25. 11. 2015

Nedavno predstavljeni Ssangyongov kompaktni SUV Tivoli je na prvi pogled čisto zgleden oblikovalski izdelek, na katerem se prepletajo evropske in daljnovzhodne avtomobilske poteze. Deluje všečno in ima zanimivo ceno. Kako se vozi, smo preizkusili z bolje opremljeno bencinsko izvedbo. Testni Tivoli je imel sprednji pogon, za štirikolesnega se doplača dva tisoč evrov. Njegov bencinski 1,6-litrski ...

25. 11. 2014

Pri SsangYongu so že pred dobrimi tremi desetletji, ko so predstavili prvega Koranda, na ves glas razglašali, da tudi »Koreja zmore« (KORea cAN DO), kar pa so kasneje dokazovali zgolj pri Kii in Hyundaiju. Zatorej je bil že skrajni čas, da tudi pri »Dvojnemu zmaju«* končno pokažejo, da zmorejo narediti avto, ki ne bi bil videti tako … »korejsko«. Pri ...

27. 10. 2014

Začetki podjetja, ime SsangYong pomeni dvojni zmaj, segajo v leto 1954. Proizvajalec vozil se je od takrat naprej povezoval s številnimi znanimi avtomobilskimi proizvajalci, vključno z imeni kot so Mercedes-Benz, Daewoo in SAIC - ki je sedaj v lasti MG. Vajeti imajo v rokah Indijci Danes je prihodnost podjetja varna, saj je 73 odstotkov deleža v lasti indijskega inženirskega konglomerata Mahindra ...