SsangYong in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Več o piškotkih.

Najbolj inovativno in spoštovano korejsko avtomobilsko podjetje

Zgodba podjetja SsangYong Motor je zgodovina preseganja mejnikov in sprejemanja izzivov, da bi lahko ustvarili boljšo prihodnost. Kot vodilni proizvajalec v korejski avtomobilski industriji je SsangYong že vse od svoje ustanovitve leta 1954 visoko cenjen zaradi svojega naprednega oblikovanja in izjemnih izdelkov, ki so rezultat velikega tehnološkega znanja, združenega v podjetju.

Podjetje je v obdobje vozil s štirikolesnim pogonom vstopilo v osemdesetih letih, z neodvisnim razvojem modelov Musso in Korando. Po letu 2000 se je SsangYong uveljavil kot vodilni izdelovalec športnih terencev, s celovito SUV linijo, ki so jo sestavljali modeli Rexton, Korando, Actyon Sports, Tivoli in XLV.

Korando, najstarejši SUV v Koreji, je zasnovan tako za mestno vožnjo kot za prosti čas z izleti na podeželje. Je idealno vozilo za družinsko uporabo, na primer za družinska potovanja. Model Tivoli, ki je vodilen v domačem segmentu majhnih športnih terencev, s svojo trendovsko zasnovo in največjo vrednostjo za denar v svojem razredu ustreza sodobnemu življenjskemu slog kupcev.

Rexton, ki je podedoval sloves modela Chairman, prve domače vrhunske limuzine v segmentu premium osebnih vozil in ki je na trgu velikih terencev nastopil kot pionir, se je leta 2017 prerodil kot novi Rexton ter v letu 2018 kot novi Musso, s čimer je sprožil nov val navdušenja na trgu športnih terencev.

Podjetje SsangYong Motor je imelo vodilno vlogo pri razvoju okolju prijazne dizelske tehnologije, z razvojem naprednega in vrhunskega motorja s tehnologijo skupnega voda. Svojo svetovno konkurenčno prednost pa družba še krepi s proizvodnjo majhnih okolju prijaznih motorjev e-XDi220, ki ustrezajo standardu EURO6, razvilo pa je tudi svoj električni avtomobil.

Z uvedbo globalnega in k strankam usmerjenega upravljanja SsangYong širi svojo prisotnost na svetovnem trgu. Svoje športne terence izvaža preko približno 1.500 distributerskih mrež v 126 državah sveta in utrjuje globalno prisotnost z distribucijo na večini velikih mednarodnih trgov. Tako je podjetje denimo odprlo regionalne sedeže in centre za nadomestne dele na strateških lokacijah v Evropi – v regiji, ki najbolj določa smer razvoja avtomobilske industrije.

Za zagotovitev trajnostne rasti se SsangYong Motor ne bo osredotočal le na obstoječe in zrele trge, temveč bo razvijal tudi rastoča tržišča, kot sta Srednja Amerika in Vzhodna Evropa, ob tem pa ciljal na Indijo ter Kitajsko, ki velja za največji avtomobilski trg na svetu.

SsangYong Motor v svojem sledenju najvišji kakovosti posveča vedno več pozornosti razvoju novih modelov in tehnologij, ki bi lahko še povečale učinkovitost vozil ter še bolje odrazile resnično identiteto podjetja. Poleg tega bo v prihodnosti SsangYong Motor na podlagi obstoječe močne SUV linije modelov lahko še okrepil svoj položaj konkurenčnega proizvajalca športnih terencev, v tehničnem sodelovanju s podjetjem Mahindra & Mahindra, ki je prav tako specializirano za izdelavo terencev.

Novi Korando

Novi Korando